BIJNA! - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Jasmijn Hoekman - WaarBenJij.nu BIJNA! - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Jasmijn Hoekman - WaarBenJij.nu

BIJNA!

Blijf op de hoogte en volg Jasmijn

10 September 2012 | Nederland, Huizen

Jaaaaaa daar ga ik dan bijna!!
M'n tassen staan klaar, het was nog best lastig, al spullen in zon kleine tas! 20x opnieuw inpakken tot dat het paste (heel wat eruit moeten halen) ''Ok, dit heb ik dan niet echt nodig.... en dat 6e hempje hoeft dan ook weer niet, en aan 2paar sokken heb ik eigenlijk ookwel genoeg..'' Uiteindelijk zit ie dicht! M'n backpack 15kg + dayback van 7kg.. ja in die tassen zit het komende half jaar mn leven :)!

Vandaag nog even een mini laptopje gekocht, zodat als ik ergens internet heb lekker met mn lieve familie en vrienden kan skypen, facebooken en bloggen. Ik ga jullie allemaal missen.
Heel erg bedankt voor alle lieve facebook berichtjes, smsjes, belletjes en whatsappjes.

Nou, dan ga ik zo maar voor de laatste (voorlopig dan) keer naar mn eigen bedje! En dan morgen de grote dag!!

Tot mn volgende blog (die zal vanuit Hongkong of Sydney zijn!!)

Dikke kus,
Jasmijn

  • 10 September 2012 - 21:56

    Karin:

    Hopelijk kan je een beetje slapen en heb je niet teveel stress voor je grote reis.
    Lieve Jasmijn, een hele goede reis morgen en ga er maar lekker van genieten.
    xxKarin

  • 11 September 2012 - 08:17

    Saskia:

    Lieve Jas,

    Grote reis gaat beginnen!! Veel succes en plezier! We volgen je hoor! Geef je nog je rekening nummmer.....groetjes Saskia

  • 12 September 2012 - 09:25

    Tessa:

    mijn allerliefste jas, al het succes van de wereld gewenst! je kan het!!!

    Dikke kussen en ik hou je bloggs bij;)xxxxxxxxxxxx

  • 12 September 2012 - 10:22

    Pauline:

    Lieve Jasmijn,

    Gisteren elk vliegtuig bekeken die overkwam, Demi heeft nog naar je gezwaaid!!!! Goeie reis gehad. Nu gaat het echt beginnen, spannend.

    Dikke kus, Pauline

  • 18 September 2012 - 18:52

    Sas:

    Lieve Jassie!

    Al een paar dagen niet geblogt.
    Hoe is het met je?? En t weer?
    Heb van je mams gehoord dat je via t noorden naar t zuiden gaat!!
    Als ik de foto van de groep zie lijkt het wel een gezellig stel!
    Spannnnnneeeeennnnnd!
    Lieve dikke kussen van mij,

  • 14 Januari 2013 - 14:50

    Saskia:

    Lieve Jasmijn,

    Gecondoleerd met je lieve tante Nella.
    Zal lastig zijn voor jou nu je zo ver weg bent van degene die je lief zijn!!
    Wijdenken speciaal aan jou en Nella!!
    Laat je maar lekker troosten door je vriendinnen!

    Dikke hug en xxxxxxxxxxxxx
    Saskia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasmijn

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 18886

Voorgaande reizen:

11 September 2012 - 30 November -0001

Backpacking in Australia!

Landen bezocht: