Daar ben ik dan - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jasmijn Hoekman - WaarBenJij.nu Daar ben ik dan - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jasmijn Hoekman - WaarBenJij.nu

Daar ben ik dan

Blijf op de hoogte en volg Jasmijn

13 September 2012 | Australië, Sydney

Hallooooo ,
thanks voor al jullie leuke reacties!

Daar ben ik dan, in Sydney! wel de slechtste dag hier. Het regent, waait en is koud. Net nederland! Iedereen zegt hier dat het hier lang niet zo slecht is geweest. ze kennen dit weer eigenlijk niet echt hier haha. Morgen hopelijk beter.

De vlucht van Hong Kong naar Sydney duurde weer verschrikkelijk lang. Ik kon weer niet slapen. Ik kan gewoon recht op zittend niet slapen. al was ik heel erg moe! Nu zou ik graag willen slapen maar dat is me afgeraden, dan krijg je juist erg last van een jet lag. nu gewoon de dag door halen, morgen weer fris en fruitig in het ritme haha! Toen we in Sydney aankwamen stonden 2 nederlanders van Australian backpackers ons op te wachten, en hebben we de groep die met china airlines ook ontmoet. Met zn alle met een busje naar een mooie plek gegaan met uitzicht op het Opera House. Het is echt we zijn er! Alleen moet ik nog wel een keertje terug voor een andere foto. want dit ziet er natuurlijk niet uit die grijze lucht! Daarna door naar het hostel, daar kregen we nog een praatje en een sim kaart! Dus het nr wat ik eerder al doorgegevn heb kun je vergeten mn nummer is vanaf nu +61424845739 !

En nu zit ik in de backpackers lounge, even internetje en gezellig met andere backpackers kletsen. Zometeen maar naar een museum of kerk hier want buiten rond lopen is echt niks. Vanavond met zn alle bbqen, dit zouden we buiten op het dak doen. Dit wordt dus in de kelder helaas haha.

Tot de volgende blog!
Kussiesss! xxxxx

  • 13 September 2012 - 09:26

    Tessa:

    Lieverd, fijn om te horen dat je goed bent aangekomen:)

    jammer dat het regend, maar gelukkig is dat maar zelden in Australie! en leuk zn uitzicht op het opra house, zeker bij nacht is dat een erg mooi gezicht!!!

    Wist je dat je daar ook in kan, en een rondleiding kan krijgen (vast wel!) Maar dat schijnt heel indrukwekkend te zijn, dus als je de kans hebt!? zeker doen!

    Vind jij ook dat alle australiers er zo mooi uit zien, ik heb daar nog nooit een lelijk persoon zien rondlopen:P haha.. maar goed, smaken verschillen natuurlijk.

    Hier gaat alles ze gangetje, heel druk, maar vandaag me laatste examen, en morgen hoor ik dan of ik naar Miami mag!!!!! (Dan ben ik op de wereldbol gezien, tog een beetje dichter bij jou:D)

    Lief, Veel succes de eerste dagen en we houden contact!
    Dikke zoenen

  • 13 September 2012 - 10:03

    Sabina:

    Leuk om zxo met je "mee"te reizen Jasmijn. Wat n hoop indrukken alweer hé. Leuk hoor, geniet maar met volle teugen van alles. Goede reis en vooral veel plezier. En wat zal je lekker slapen xx

  • 13 September 2012 - 20:14

    Pauline :

    Hoi Jas,

    Fijn dat je bent aangekomen in Canada :-). Je oplettende nichtje Naomi zegt: Die vlag is toch geen Australie.
    Moet je wel even iets aan doen.

    Kus van ons

  • 13 September 2012 - 20:14

    Pauline :

    Hoi Jas,

    Fijn dat je bent aangekomen in Canada :-). Je oplettende nichtje Naomi zegt: Die vlag is toch geen Australie.
    Moet je wel even iets aan doen.

    Kus van ons

  • 14 September 2012 - 14:15

    Frnksz:

    JAAAAAAAAAASSS
    Je zal wel dodelijk moe zijn...
    nou veel plezier daar met de mates en surfies
    hehe
    doeeeeeeeeeeeeei xxxxjes

  • 14 September 2012 - 16:33

    Christa:

    Hi Jasmijn,
    Je bent er, joehooe!! Kan ik nu tegen de meisjes zeggen dat je er bent, vooral Lynn was erg met je bezig.
    Ze vond het heel erg, ze moest haar wensarmbandje die ze van jou gekregen heeft afdoen bij zwemmen, maar dat kon natuurlijk niet. Vandaag aan de juf verteld dat ze dat bandje van jou heeft gekregen en dat je nu heeeeel ver wegbent en dat het bandje hopelijk nog om is wanneer jij weer terugbent. De juf vond het heel speciaal en ze zou het doorgeven aan meester Ton, de gymleraar!
    En de juf gaat zelfs voor Fenna een sluitingkje eraan bevestigen zodat zij 'm ook kan dragen. Lieve Juf heeft Lynn he!
    Meis, beleef al het moois ver weg van ons...zoiets doe je maar eenmaal in je leven! Hopelijk wordt het snel beter weer!Liefs van ons allemaal.......xxxx

  • 14 September 2012 - 17:53

    Opa Daan En Oma Betty:

    Lieve Jasmijn
    Hier zijn we dan we hebben je eerst maar laten uitslapen!!!!!!!of ben je nog steedsmoe.
    Wat een indrukken heb je al gehad he, maar je bent er nu en je echte reisleventje begint nu.
    Erg leuk om zo met je mee te leven, tot de volgende keer
    Dikke kus



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasmijn

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 516
Totaal aantal bezoekers 18875

Voorgaande reizen:

11 September 2012 - 30 November -0001

Backpacking in Australia!

Landen bezocht: